Мегатек
Мегатек
Унікальна пропозиція
Новим клієнтам 10% знижки на річне обслуговування.
Клієнтам, які не на підтримці і хочуть її відновити 7% знижки на річне обслуговування. Залиште контакти нижче.
Відправляючи ваші дані ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності.
Уникальное предложение
Новым клиентам 10% скидки на годовое обслуживание.
Клиентам, которые не в поддержке и хотят ее восстановить 7% скидки на годовое обслуживание. Оставьте контакты ниже.
Отправляя ваши данные вы соглашаетесь с нашей политикой конфиденциальности.
Туроператори готові до електронної путівки?
Відповіли на запитання редакції Турпром, оригінал статті за посиланням.

Функціонал «Електронної путівки» буде урізаний і представлений на суд громадськості в кінці 2019 року. Однак більша частина учасників ринку до цих пір слабо поінформована про те, як і навіщо її використовувати. Фахівці компанії «Мегатек», які приймали участь в розробці системи, дають поради ринку.
Історія з «Електронної путівкою», введення якої було заплановано ще на 1 січня 2018 року триває. Нагадаємо, в минулому році система не побачила світ у зв'язку з серйозними технічними недоліками і з цієї причини була передана з Ростуризму в державну корпорацію «Ростех» для подальшого доопрацювання.
«Ростех» в свою чергу, як пише Коммерсант, надасть доопрацьовану версію в зменшеному варіанті. Так, наприклад, в системі будуть збиратися дані тільки про проданих турах і фінансові гарантії туроператорів. Тоді як в первісній версії планувалося, що в «Електронної путівкою» будуть міститися повні відомості про продані турах: номер, статус, всі реквізити договору, відомості про туроператора, турагента, замовника продукту, самих туристів, дані про всі послуги в складі туру і їх контрагентів, датах поїздки і контакти приймаючої сторони. Розробники «Ростех» планують скоротити обсяг оброблюваних в ній відомостей для прискорення запуску системи.
Тарифи для туроператорів, які планують користуватися системою «Електронна путівка», ще не затверджені. Раніше фігурувала сума в 200 рублів з кожного реалізованого на платформі туру. На перших порах користуватися послугами системи «Електронна путівка» ринкові гравці зможуть на безоплатній основі.
Однак, у туроператорів, які вже встигли протестувати першу версію «Електронної путівки», що викликала у них багато нарікань в плані надлишкового набору інформації, який необхідно синхронізувати з діючими сьогодні програмними продуктами, що неминуче веде до фінансових витрат, є побоювання, що і в оновленій версії буде те ж саме.
Тим часом, Владислав Шевцов, директор з розвитку компанії «Мегатек» заспокоює гравців і пояснює: «Всім туроператорам, хто працює на програмному комплексі Мастер-Тур, що є багато років в Росії і не тільки галузевим стандартом, ми надамо можливість роботи з системою« Електронної путівки ». Таким чином туроператори зможуть не займатися індивідуальними підключеннями, а значить не будуть нести додаткові витрати на впровадження у себе даної системи ».
В цілому ж, за словами експерта, система «Електронна путівка» однозначно потрібна. Її впровадження дасть уявлення про реальні обсяги продажів всіх підключених туроператорів, допоможе державі контролювати їх роботу, і в цілому дозволить обілити ринок туризму.
«В результаті впровадження такої системи, буде видно хто і скільки збирається відправити туристів, якими гарантіями продані путівки забезпечені. Це допоможе на ранніх етапах уникати ситуацій, які ми бачимо на ринку у вигляді банкрутують постачальників турпослуг, які видали зобов'язання своїм клієнтам, але не змогли їх виконати », - говорить Владислав Шевцов.
Що стосується поетапного введення даної системи, то, як зазначає пан Шевцов, він цілком виправданий. Її можна буде обкатати, зрозуміти які ресурси будуть потрібні для її експлуатації.
Впровадження« Електронної путівки »як галузевого стандарту дасть більше довіри споживача до продукту туроператора, які включені в систему, якщо держава забезпечить відповідні гарантії».
Зараз всі чекають правового вирішення питання, тобто того, коли путівка буде введена на законодавчому рівні.
Інші новини
Еще