Мегатек
Мегатек
Унікальна пропозиція
Новим клієнтам 10% знижки на річне обслуговування.
Клієнтам, які не на підтримці і хочуть її відновити 7% знижки на річне обслуговування. Залиште контакти нижче.
Відправляючи ваші дані ви погоджуєтеся з нашою політикою конфіденційності.
Уникальное предложение
Новым клиентам 10% скидки на годовое обслуживание.
Клиентам, которые не в поддержке и хотят ее восстановить 7% скидки на годовое обслуживание. Оставьте контакты ниже.
Отправляя ваши данные вы соглашаетесь с нашей политикой конфиденциальности.
Туроператори отримують новий «Мастер – Тур»: розбираємось у деталях
Останні дні ми отримуємо безліч запитів від клієнтів стосовно нової версії Мастер-Тур 15, умов переходу з 9 версії, ну й багатьох цікавлять наші тарифи та обслуговування. Про все це в деталях ми розповіли АТОР, стаття за посиланням.

Також наводимо повний текст статті для вашої зручності:

Компанія «Мегатек» оголосила про «глобальне перезавантаження» свого основного продукту - системи «Мастер-Тур» з 1 квітня. Про те, коли треба буде перейти на нову версію ПО, і про те, що саме змінилося в продукті для туроператорів, в інтерв'ю «Віснику АТОР» розповів генеральний директор «Мегатек» Олександр Галіновський.

- Олександре, чому було прийнято рішення кардинально оновити «Мастер-Тур»?

- Програмний комплекс «Мастер-Тур» версії v2009 ми успішно розвивали більше 15 років. Кілька сотень туроператорів у РФ та СНД ефективно використовували цей продукт у своїй діяльності. Однак технологічні реалії, в яких працює бізнес, змінюються - треба змінювати й інструменти бізнесу.

Уявіть, у вас у гаражі стоїть ВАЗ-2101 - чудова машина для свого часу - і навіть на ходу. Але у скільки обходиться її утримання? І як швидко й як далеко ви на ній поїдете? Наприклад, зараз індустрія досить швидко переходить на технології динамічного ціноутворення та пакетування, які до старої «машини» вже не «прикрутити». Знадобився принципово новий продукт.

- Це вже «машина іншого покоління»?

- Так, новий продукт - «Мастер-Тур» v15 – заснований на революційній архітектурі, в якій вже «вшита» динаміка. Нова версія в принципі дозволяє робити безліч фантастичних речей, про які ми раніше й мріяти не могли. Чого варта, наприклад, можливість за пару хвилин виставити в онлайн цілий напрям.

Головне для нас і для наших клієнтів - це те, що новий продукт, на відміну від старої версії, можна розвивати вже на зовсім іншому рівні запитів турбізнесу. З ним ми в змозі реалізувати всі поточні потреби туроператора. Тому з 1 квітня 2019 року підтримка старої версії «Мастер-Тура» буде обмежена, а всім нашим клієнтам ми пропонуємо «пересісти» на сучасний продукт.

- Розкажіть докладніше, що принципово нового з'явилося в новій, п'ятнадцятій версії?

- З основного - перш за все, гнучке і, головне, динамічне ціноутворення. Система дозволяє розділити ціни та додаткові правила, які повинні застосовуватися до них. Наприклад, фінальна вартість проживання складається з контрактної ціни, знижки на дату заїзду та доплати за дитину. Будь-який компонент тут можна змінити, і ці зміни не призводять до необхідності перерахунку всього продукту як раніше: всі обчислення будуть проводитися в режимі реального часу, тільки за самим запитом і тільки в момент пошуку. Як підсумок - зміна цін на сайті відбувається за кілька хвилин.

Нова версія дає нам можливість реалізувати й головну мрію всіх туроператорів - динамічне пакетування. Зараз, на жаль, йде багато спекуляцій на цю тему і під термін «динамічне пакетування» намагаються підставити все що завгодно, і це тема для окремої розмови.
У «Мегатек» під динамічним пакетуванням ми розуміємо можливість «на льоту», в момент пошуку, підставити в турпакет послуги (наприклад, готель) із зовнішньої GDS-системи. Навесні 2019 роки ми представимо на ринок свою технологію динамічного пакетування з нашими першими партнерами - компаніями iTravex і Restel. Зараз ведемо переговори щодо подальшого підключення нових партнерів до системи для формування динамічних пакетів.

Також в новій версії ми додали й можливість актуалізації цін на перельоти з авіаквитковими GDS з подальшим бронюванням. Агентства в системі бронювання туроператора зможуть підібрати і забронювати зручний для себе регулярний переліт в складі туру і відразу точно бачити його актуальну вартість. Плюс до цього, хочу також відзначити, що в новій версії «Мастер-тур» з'явився й окремий екран продажу чартерних квитків.

У «Мастер-Тур» v15 ми також значно переробили юзабіліті системи, врахувавши побажання користувачів. Новий модуль онлайн-бронювання та кошик стали набагато зручніше й функціональніше. До речі, наші клієнти можуть висловити і свої побажання до того, що вони хочуть побачити в новому «Мастер-Турі»: це можна зробити, перейшовши за цим посиланням.

- На початку Ви згадали і про дорожнечу утримання «старої машини», говорячи про стару версію продукту. У чому конкретно полягатиме зиск від використання оновленої версії «Мастер-Тура» для туроператорів?

- У новій версії МТ15 ми перейшли на модель оренди програмного забезпечення (SaaS). Тепер ліцензії на ПЗ, які коштували чимало, клієнтам більше купувати не доведеться.

Тарифів буде три. Згідно з мінімальним тарифом, компанія орендує ПО і отримує всі оновлення, які будуть. Базовий тариф передбачає все те ж саме, плюс підтримку наших фахівців. Нарешті, є і розширений варіант, який передбачає консультації та спеціалізовану підтримку, включаючи виділеного куратора для компанії.

- Що конкретно зміниться з 1 квітня для ваших клієнтів? Як буде організовано процес переходу клієнтів на нову версію «Мастер-Тура»?

- Нагадаю, що перший реліз п'ятнадцятої версії системи «Мастер-тур» вийшов ще три роки тому. На поточний момент на неї перейшли вже близько 50 туроператорів у РФ і СНД з різною спеціалізацією. І, судячи з їх оцінок, не шкодують про це. Останні два років були перехідним періодом - зараз ми вже «обкатали» систему, налагодили всі процеси, інтерфейсні моменти, і вийшли на рівень рішення промислового масштабу.

З 1 квітня 2019 року, як я вже казав, ми оголошуємо про обмежену підтримку дев'ятої версії «Мастер-Тура». Це означає, що з цієї дати ми припиняємо приймати будь-які звернення з доопрацювання старої версії. Власне техпідтримку «Мастер-Тур» версії 9 ми припиняємо з 30 листопада 2019 року - але при цьому всі поточні зобов'язання за вже укладеними договорами підтримки на терміни після цієї дати, ми, безперечно, виконаємо.

Що ж стосується міграції на «Мастер-Тур» v15, то ми пропонуємо персональні умови, що полегшують перехід всім нашим клієнтам, які до 1 травня укладуть з нами договір про наміри щодо переходу на нову версію МТ15. Ознайомитися з ними можна, надіславши нам заявку на сайті.

- А скільки приблизно часу займе у туроператора перехід на модернізовану версію?

- З досвіду наших клієнтів, середній час міграції одного туроператора на новий продукт 15 версії становить від одного тижня до одного місяця - починаючи з розгортання тест-середовища, і закінчуючи повним переходом на новий продукт.
Точний час залежить від декількох факторів: від попереднього пропрацювання процесу, від ступеня злагодженості роботи IT-команд обох сторін. Ми зі свого боку докладаємо максимальних зусиль, щоб процес пройшов якомога швидше і без незручностей для поточних бізнес-процесів туроператора.

Зараз у нас в роботі безліч запитів клієнтів про міграцію на нову версію «Мастер-Тура», і ми вже формуємо таймслоти для кожної компанії. Тому щиро раджу тим, хто планує перемикатися на 15 версію, заздалегідь забронювати в «Мегатек» конкретні терміни на цю процедуру. Це можна зробити тут.

- Новий продукт завжди викликає масу питань у персоналу. Чи буде «Мегатек» організовувати програми навчання для співробітників своїх клієнтів?

- Безперечно. Ми відкриваємо онлайн-курси з «Мастер-Тур» v15 для навчання фахівців туроператорів. Перший набір в онлайн-клас ми організуємо вже в квітні, далі будемо регулярно їх проводити для всіх співробітників наших клієнтів, які використовують або будуть використовувати в роботі нашу систему.
Для зручності у нас буде три різних програми навчання: для фахівців компаній туроператорів, які є початківцями, для співробітників, які вже мають досвід роботи з продуктом «Мастер-Тур», і, нарешті, поглиблений курс для експертів.

Після проходження відповідного онлайн-курсу фахівці туроператора отримають навички роботи з новим функціоналом системи, зможуть поліпшити бізнес-процеси в компанії і в підсумку скоротити витрати на виведення будь-якого туроператорського продукту на ринок. Запис на навчання вже відкрита на нашому сайті.
Інші новини